1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 576  تاريخ مخابره خبر:  ۲۵/۴/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404250000  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۵۶:۰۴
    ۱۳۸۴/۰۴/۲۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

ميركريمي، خواستار تداوم گسترش سرمايه گذاري ها و سياست گذاري هاي حوزه هنري به يك جريان تأثيرگذار عميق شد

فيلم سينمايي «خيلي دور، خيلي نزديك» به كارگرداني «سيدرضا ميركريمي» برنده 6 سيمرغ از جشنواره بيست و سوم فيلم فجر، چهارشنبه 22 تيرماه در تالار انديشه حوزه هنري به طور اختصاصي براي وزرا، مديران سازمان ها، نهادها، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و جمعي از خبرنگاران رسانه هاي گروهي به اكران درآمد.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، «سيدرضا ميركريمي» در حاشيه اكران خصوصي اين فيلم، نخستين همكاري مشترك خود با حوزه هنري در ساخت فيلم «خيلي دور، خيلي نزديك» با اشاره به زمينه هاي مشترك فكري خود با سياستگذاري هاي حوزه هنري كه همانا توجه به سينماي معناگراست اين همكاري را بسيار ارزشمند و موفق ارزيابي كرد و حوزه هنري را به عنوان اولويت برجسته خود در توليدات بعدي اش اعلام كرد.
    «ميركريمي» در ادامه، با اشاره به مشكلات و كمبودهاي موجود در عرصه توزيع و عرضه اين محصول فرهنگي خواستار شكل گيري برنامه اي منظم و منسجم در راستاي برطرف شدن اين معضل شد و افزود: هر چند در عرصه توليد مباني و مضامين فرهنگي موفق باشيم تا زماني كه در عرصه انعكاس و ارتباط با مخاطبان گسترده و انتقال پيام توليدشده دچار كمبود و نقصان باشيم، تلاش هايمان به ثمر نخواهد نشست.
    وي در پايان، خواستار تداوم و گسترش سياستگذاري ها و سرمايه گذاري هاي حوزه هنري در تبديل اين جريان فكري از حالت موسمي و زودگذر به يك جريان تأثيرگذار، عميق و مداوم شد.
    همچنين، «مسعود رايگان» بازيگر نقش اول اين فيلم در خصوص نوع همكاري خود با «ميركريمي» در اين فيلم گفت: به عنوان اولين تجربه كاري ام با ايشان، بسيار خشنود و راضي هستم چراكه معتقدم يك فيلمنامه خوب و كامل در كنار هدايت كارگرداني قابل؛ خواهد توانست تأثيرگذاري موفق و مؤثرتري بر مخاطب داشته باشد.
    «رايگان»، در ادامه در پاسخ به اين سؤال كه بازي در سينماي معناگرا را چگونه ارزيابي مي كند، گفت: نوع سينما اگرچه در ساختار و شكل متفاوت است اما بايد در نظر داشت مفهوم و پيامي كه در طول يك اثر هنري دنبال مي شود مهم است؛ چراكه پيام ارائه شده مشغله فكري هنرمند است و آن چيزي است كه امكان دارد افراد ديگر جامعه نسبت به آن بي تفاوت باشند. پس فيلم با هر اسمي كه باشد، فيلم است، مهم اين است كه مخاطب را جذب و تحت تأثير قرار دهد.
 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com