1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 684  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۳/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138404010000  ساعت مخابره خبر: ۱۱:۵۴:۴۰
    ۱۳۸۴/۰۳/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

مجيدي، حاتمي كيا، راعي، تبريزي، درويش، هنرمند، ميركريمي و... از هاشمي رفسنجاني حمايت كردند

عده اي از فيلمسازان مطرح سينما كشور همچون:‌«مجيد مجيدي»، «ابراهيم حاتمي كيا»، «احمدرضا درويش»،‌‌ «مجتبي راعي»، «محمدرضا هنرمند»، «كمال تبريزي»، «رضا ميركريمي»، «سعيد حاجي ميري» و... با صدور بيانه اي ضمن اميدواري در تغيير زير ساخت هاي كلان فرهنگي و با آرزوي توجه بيشتر به مسائل روبه رشد فرهنگ و هنر اين مرز و بوم، در اداره امور فرهنگي و هنري كشور حمايت خود را از «هاشمي رفسنجاني» در مرحله دوم انتخابات دوره نهم رياست جمهوري اعلام كردند.

به گزارش سايت سينمايي سوره، متن بيانيه مذكور به شرح ذيل است:
جناب آقاي «هاشمي رفسنجاني»
     هم اينك جمهوري اسلامي ايران، متكي بر آرمان هاي مقدس الهي، تجارب ارزنده تاريخي و پشتوانه بيكران مردمي، چشم انداز نويني را در حيات سياسي، اجتماعي و فرهنگي خود پيش رو دارد. بدنبال حضور چشمگير و مسئولانه ملت ايران در انتخابات بيست وهفتم خرداد، صحنه اي ديگر از يك خيزش ملي براي انتخاب نهايي رياست جمهوري اسلامي ايران از ميان دو نامزد محترم و مردمي فراهم شده است.
     حافظه جامعه هنري و فرهنگي ما شهادت مي دهد كه در كنار معلم بزرگ عظيم ترين انقلاب قرن، مديري پرورش يافته است كه همواره در سخت ترين مقاطع، نقش بسزايي در راهبري نظام جمهوري اسلامي ايران ايفا نموده و دوشادوش رهبر معظم انقلاب از تلاش همه جانبه خويش براي استفاده از تمامي ظرفيت هاي متنوع كشور عزيزمان دريغ ننموده است.
     در اين زمانه خطير، در تندباد حوادث و در عرصه متلاطم جهاني، ملت ايران نياز به مديري خادم و باتجربه در عرصه اجرايي كشور دارد كه دوران آزمون و خطاي خويش را سپري نموده باشد و با استفاده از فرصت طلايي فاصله گرفتن از مسئوليت هاي اجرايي و با مرور غير متعصبانه عملكرد گذشته و كسب شناختي عميق تر از همكاران سنتي خويش، بتواند در عرصه حاضر، ملت رشيد ايران را كه اينك در پرتو توسعه و بلوغ چشمگير سياسي خويش يقيناً تمامي اعمال و رفتار حاكمان را بدقت زيرنظر دارند مدد رساند. و لينعمتانش را قدر بداند، مناسبت ترين مسيرهاي توسعه را رصد كند، فرهنگ ساده زيستي را رواج دهد و ايجاد رفاه در پرتو استقرار عدالت اجتماعي را سرلوحه برنامه هاي خويش قرار دهد.
     چنين مديريتي قطعاً مي بايست فرهنگ را زيربنا و بستر اصلي تمامي تحولات دانسته و در غنا بخشيدن به انديشه و آرمان هاي فرهنگي جامعه اهتمام ورزد. همچنين با فراخوان افراد كارآمد، با نشاط و مردمي، جوان و خوش فكر، طريق اعتدال را در پيش گيرد و پيمودن مدارج توسعه را وجهه همت خويش قرار دهد.
     اميدواريم با حضور قريب الوقوع شما در رأس مديريت دولت نوين جمهوري اسلامي، انتظارات ملت شريف و نجيب ايران اسلامي جامه عمل بپوشد.
     براي شما از خداوند حاضر و ناظر نصرت، عزت و توفيق خدمت مسئلت داريم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com