1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 500  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۲/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138402310113  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۴۱:۲۵
    ۱۳۸۴/۰۲/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

«يادداشت بر زمين» به سرقت رفت

نسخه ويديويي فيلم «يادداشت بر زمين» ساخته «علي محمد قاسمي» به سرقت رفت.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، «علي محمد قاسمي» در گفتگو با خبرگزاري فارس گفت: چندي پيش كه كپي ويديويي فيلم را به منظور ارائه به اداره نظارت با خودم به همراه داشتم سارقي ناشناس كيفم را كه محتوي اين فيلم و چند حقله فيلم ديگر به همراه برخي تجهيزات شخصي چون هارد ديسك كامپيوتر محتوي يك سري اطلاعات بود را به سرقت برد كه در حال حاضر كلانتري 126 تهران پارس در حال بررسي قضيه است.
     وي افزود: اصل نگراني من نه از بابت به سرقت رفتن تجهيزات فيلمبرداري است كه يك ميليون و 500 هزار تومان ارزش دارند؛ بلكه ناراحتي من از بابت نبودن قانون كپي رايت در ايران است كه ممكن است بر همين اساس قبل از اينكه اين فيلم روي پرده برود به دست سود جويان بيفتد و به همين خاطر من از همين جا خطاب به سارق كيفم مي‌گويم كه لااقل جوانمرد باشد و لااقل نسخه ويديويي فيلم را به همراه برخي وسايل شخصي‌ام  كه تنها ارزش معنوي دارند را به من تحويل دهد.
     وي گفت: كار مقدماتي فيلم «يادداشت بر زمين» از سال 80 شروع شد و تا حالا نيز ادامه داشته است؛ البته كار صدا گذاري آن به صورت دالبي ديجيتال در پاريس انجام مي‌شد كه متأسفانه نسخه نهايي آن براي جشنواره كن آماده نشد و در نتيجه ما فقط نسخه اوليه بدون صدا را به كن تحويل داديم كه پذيرفته نشد؛ البته دوستان آن را در بازار كن به نمايش در آورند و برخي شركت‌هاي خارجي از دو سال پيش خواستار خريد اين فيلم بوده‌اند .
     قاسمي، درباره سوژه فيلم گفت: آسمان و زمين دفتر يادداشت خداست و كساني نمي‌خوانند، كساني نمي‌فهمند و كساني نيز هم بد مي‌خوانند و هم بد مي‌فهمند و اين فيلم درباره چنين انسان‌هايي است.
     وي افزود: بازيگراني كه در اين فيلم بازي كرده اند همگي بازيگران محلي از طالش و اصفهان بوده‌اند و تمام فيلم‌ نيز در طالش و جنگل‌هاي اين منطقه فيلمبرداري شده است.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com