1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 594  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138401240103  ساعت مخابره خبر: ۱۸:۲۳:۳۸
    ۱۳۸۴/۰۱/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

«هوانورد» و «گل يخ» در صدر جدول فروش سينماهاي تهران

آمار فروش فيلم هاي ايراني و خارجي به نمايش درآمده در اكران نوروزي سينماها، اولين بار هفته گذشته بطور رسمي منتشر شد كه اظهار اميدواري تهيه كنندگان و عوامل سينما را نيز نسبت به پايان رسيدن تعطيلات نوروزي و آغاز تبليغات تلويزيوني براي افزايش فروش فيلم ها به همراه داشت.

     به گزارش سايت سينمايي سوره، طي هفته گذشته «گل يخ» كه با فروش 75 ميليوني بعد از 24 روز نمايش عنوان پرفروش ترين فيلم را از آن خود كرد و با گذشت يك هفته ديگر در 30 روز اكران خود، فروشش به مرز 100 ميليون تومان رسيد.
     «مجردها» كه در رده دوم اكران قرار دارد در 24 روز نمايش در 17 سينما 84 ميليون تومان فروخت. «شاخه گلي براي عروس» در 24 روز نمايش در 17 سينما فروشي معادل 79 ميليون تومان داشت و «ازدواج صورتي» در 24 روز نمايش در 12 سينما 24 ميليون تومان فروخت.
     همچنين «در به درها» نيز كه در گروه كودك از ساخته هاي «مرضيه برومند» در 10 سينما به نمايش درآمده طي 24 روز نمايش 9 ميليون و 350 هزار تومان فروخته است و «سيماي زني در دور دست» كه در گروه «آسمان باز» به نمايش درآمده طي 24 روز نمايش در 3 سينما 12 ميليون فروش داشته است.
     بر اساس همين گزارش، فيلمهاي خارجي اين دوره عبارتند از:«قهرمان» در 22 روز نمايش در 3 سينما 4 ميليون تومان و «هوانورد» مارتين اسكورسيزي در 19 روز نمايش در يك سينما فروشش به مرز 10 ميليون تومان رسيد و «در جهنم» در يك سينما طي 31 روز نمايش 2 ميليون تومان فروخت. پرفروشترين سينماها نيز به ترتيب ممتاز درجه يك و دو عبارت از: فرهنگ (1)، سروش و ميلاد هستند.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com