1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 542  تاريخ مخابره خبر:  ۱۵/۱/۱۳۸۴  نوع : خبر
 کد خبر : 138401150002  ساعت مخابره خبر: ۱۶:۲۲:۲۸
    ۱۳۸۴/۰۱/۱۵                              تاريخ نشر خبر :  
 

كاسه ساز: عملكرد سيما و سينما جدا از يكديگر نيست

سيما و سينما مكمل يكديگر هستند و بايد در رشد يكديگر مؤثر باشد؛ نمي توان انتظار داشت كه سيماي جمهوري اسلامي ايران به خاطر سينما به وظايف خود عمل نكند.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، حبيب الله كاسه ساز، تهيه كننده سينما درباره عملكرد سيما در ايام نوروز گفت: سيما در اين ايام با پخش فيلمهاي روز ايران و جهان تحولي مثبت در روند حركتي خود به وجود آورد و توانست مخاطبان را راضي كند.
    كاسه ساز ادامه د اد: سازمان صدا و سيما در توليد اكثر فيلم هاي ايراني كه در ايام نوروز پخش شد، مشاركت داشت كه اين خود ويژگي مثبت براي اين رسانه محسوب مي شود. با توجه به بازتاب مثبتي كه پخش فيلم هاي روز ايراني داشت، اميدوارم فعاليت سيما به همين شكل ادامه يابد تا اين رسانه در ساخت فيلم هاي سينمايي مشاركت بيشتري كند.
    وي درباره تأثير پخش فيلم هاي سينمايي از تلويزيون بر فروش اكران سينماها اظهار داشت: سيما و سينما مكمل يكديگر هستند و بايد در رشد يكديگر مؤثر باشد. نمي توان انتظار داشت كه سيماي جمهوري اسلامي ايران به خاطر سينما به وظايف خود عمل نكند.
    كاسه ساز، در خصوص اعمال مميزي در فيلم هاي نوروزي سيما گفت: با توجه به شاخصه هاي موجود در سيما و شرايط اجتماعي مميزي فيلم ها در حد معقول و معمول بوده و مميزي در برخي فيلم هاي پخش شده ضروري به نظر مي رسيد.
    گفتني است، مجموعه تلويزيوني «آشيانه سيمرغ» به تهيه كنندگي حبيب الله كاسه ساز هم اكنون در مرحله تدوين قرار دارد و اين تهيه كننده در حال حاضر مجموعه «در چشم باد» را در مرحله توليد دارد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com