1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 638  تاريخ مخابره خبر:  ۲۴/۱۱/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138311242007  ساعت مخابره خبر: ۱۷:۰۸:۵۴
    ۱۳۸۳/۱۱/۲۴                              تاريخ نشر خبر :  
 

سازمان ملي جوانان:

گشودن دريچه هاي تازه به روي هنرمندان، راه نجات سينماي ايران است

سازمان ملي جوانان به جد معتقد است كه راه نجات سينماي ايران از بن بست كنوني گشودن دريچه هاي تازه به روي فيلمسازان بازيگران، هنرمندان و تكنسين هاي جوان سينماي ايران و حضور برتر آنان در بدنه سينماي حرفه اي ايران است.

    به گزارش سايت سينمايي سوره، هيأت داوران سازمان ملي جوانان در جشنواره فيلم فجر با صدور بيانيه اي از حضور فيلمسازان جوان در جشنواره قدر داني كرد.
    در اين بيانيه آمده است: حضور چشمگير فيلمسازان جوان از معدود نقطه هاي روشن جشنواره امسال بود، فيلمسازان جواني كه در گذر از حصار سخت محافظه كاري هنري با تقلا و تلاش و پشتكار و بامايه گذاشتن از شيرين ترين سال هاي عمر خود فرصت يافته، دست به دوربين ببرند و ايده هاي متفاوت خود را بر پرده نقره اي جان بخشند.
    فيلمسازان جواني كه بي اعتنا به قواعد كليشه اي سينما در فيلم هاي خود بي باكانه به كژروي ها و ساده انگاري ها حمله كردند و روايتگر تحرك و شور و ايمان و رهايي و جواني شدند.
    جواناني كه از كليشه ها دست شستند و تصويرگر صادق زندگي امروز و جوانان امروز شدند. آنان دلتنگ كننده ترين تصاوير و شوق انگيزترين لحظات را در كنار هم درآميختند و سبك بالانه اولين فرصت حضور در سطح سينماي حرفه اي را پاس داشتند.
    سينماي غبار گرفته سال 83 از اين جوانان فيلمساز نيرو گرفت و زنده شد.
    سازمان ملي جوانان ضمن گلايه از روند رو به كاهش فيلم هايي مربوط به زندگي جوانان در بدنه سينماي ايران به خصوص در قياس باسال گذشته و ضمن دعوت عام از فيلمسازان براي فعاليت در اين حوزه، خرسندي خود را از حضور طيف گسترده اي از فيلمسازان جوان و مستعد در جشنواره فيلم 83 اعلام مي دارد.
    سازمان ملي جوانان به جد معتقد است كه راه نجات سينماي ايران از بن بست كنوني، گشودن دريچه هاي تازه به روي فيلمسازان بازيگران، هنرمندان و تكنسين هاي جوان سينماي ايران و حضور برتر آنان در بدنه سينماي حرفه اي ايران است.
    يادآوري مي شود، اعضاي هيأت داوران سازمان ملي جوانان در جشنواره بيست و سوم فيلم فجر متشكل از: محمد حاتمي، آرش خوشخو، پرويز شهبازي، هانيه توسلي، فريدون عموزاده خليلي است.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com