1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 493  تاريخ مخابره خبر:  ۲۸/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308282007  ساعت مخابره خبر: ۰۹:۳۶:۱۹
    ۱۳۸۳/۰۸/۲۸                              تاريخ نشر خبر :  
 

تهيه كننده خوابگاه دختران:

با فيلم «وحشت» مي توان به تماشاگر امر و نهي كرد

فيلم خوابگاه دختران در ژانر« وحشت» از نمونه تجربه هاي جديد در اين زمينه است كه بيش از يكسال و نيم براي توليدش وقت صرف شد.

    مجيد مدرسي تهيه كننده فيلم هايي چون: «كلاه قرمزي و پسرخاله»، «كلاه قرمزي و سروناز» كه هم اكنون «خوابگاه دختران» را بر پرده ي سينماها دارد، ضمن بيان اين مطلب يادآور شد: در طول بيست سال كه من در سينماي ايران عهده دار توليد فيلم بودم، يكي از سنگين ترين پروژه هاي فيلمسازي «خوابگاه دختران» بود فيلمبرداري در حدود 4 ماه و 200 حلقه نگاتيو صرف فيلمبرداري اين فيلم شد.
    وي به زمان اكران فيلم اشاره كرد و گفت: اكران ما عجولانه است، شايد هنوز تبليغات و تيزر تلويزيوني آن در سطح وسيع آغاز نشده باشد، اما به دليل اينكه براي پروژه هاي بعدي فيلسمازي احتياج به پول داشتيم تصميم  گرفتيم، فيلم را به نمايش بگذاريم به همين دليل تا جشنواره فجر صبر نكرديم، چون وقت اكرانش به تعويق مي افتاد.
    مجيد مدرسي ضمن اشاره به همزماني اكران اين فيلم با «دوئل» تصريح كرد: خوشبختانه گرم بودن سينماي ايران به خاطر فيلم «دوئل» مي تواند خلا تبليغات اين فيلم را از جمله تيزر، آنونس و مسايل تبليغاتي گسترده، پوشش دهد و بايد آن را به نيت خير گرفت.
    وي به ژانر وحشت اشاره كرد و گفت: اصولا وحشت نياز انسان است ،همان طور كه شادي، خنده، بخشي از سرشت و طبيعت انسان است. به هر حال با فيلم «وحشت» مي توان به تماشاگر امر و نهي كرد، اين فيلمها بازدارنده بعضي از هنجارهاي اجتماعي است ،به همين دليل سينما هاليوود در كنار ملودرام ،فيلمهاي در” ژانر وحشت“ مي سازند، به اين نيت كه بتوانند غيرمستقيم نه گفتن و تحكم را ايجاد كند.
    مجيد مدرسي گفت: از توليد اين فيلم راضي هستم و معتقدم «خوابگاه دختران» نوعي بدعت توليدفيلم در ژانر وحشت است.
    اين تهيه كننده ارايه ساخت فيلم بعدي اش را در ژانر وحشت منوط به بازتاب و نتيجه اي  دانست كه از برخورد مخاطبين با اين فيلم گرفته مي شود، بنابراين بايد صبر كنيم.
    فيلم خوابگاه دختران، به كارگرداني محمدحسين لطيفي از همراني دو يار و همكار هميشگي در سينماي ايران، ايرج طهماسب و حميد جبلي بهره مند است.
    طهماسب در مقام نويسنده و حميد جبلي در مقام مشاور پروژه اين دو همكار كه در ژانر كودك و خانواده فيلم پرفروشي چون «كلاه قرمزي و پسرخاله» را داشتند.
    اين بار در ژانر «وحشت» پروژه اي را جلوي دوربين بردند، كه تقريبا توانسته اند موفق باشند، بعد از «شب بيست و نهم» كه سال هاي قبل در سينماي ايران در اين ژانر ساخته شد، ديگر تجربه اي نداشتيم تا «خوابگاه دختران».
    اين فيلم درباره  خانه اي مخوف است ، كه در كنار «خوابگاه دختران» قرار دارد و يكي از دانشجويان علاقه مند مي شود وارد اين خانه شود، در اين پروژه مجيد صالحي - باران كوثري - نگار جواهريان به ايفاي نقش مي پردازند.
    لازم بذكر است آنچه، هنگام ورود به سالن هاي نمايش اين فيلم خود نمايي مي كند، تابلوي با اين مضمون است: ديدن اين فيلم براي افراد زير 18 سال، زنان باردار، افرادي كه دچار ناراحتي عصبي و قلبي هستند، توصيه نمي شود.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com