1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 509  تاريخ مخابره خبر:  ۳/۸/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138308032009  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۴۱:۴۰
    ۱۳۸۳/۰۸/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهزاد خداويسي:

مردم از فيلم هاي واقع گرا استقبال مي كنند

برگزاري جشنواره فيلم پليس در صورتي كه به درستي برگزار شود و حالت تبليغاتي نداشته باشد در بهبود رابطه مردم و پليس به شدت مي‌‏تواند موثر باشد.

    «بهزاد خداويسي», بازيگر و كارگردان سينما و سريال پرطرفدار «سرنخ» در گفت وگو با روابط عمومي جشنواره فيلم پليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: اگر در اين جشنواره به ضعف‌‏ها و قوت‌‏هاي پليس تواما اشاره شود بسيار موثرتر است تا اينكه حالت تبليغاتي زيادي باشد. فيلم‌‏هايي در جشنواره فيلم پليس بايد به نمايش درآيند كه واقعيت‌‏ها را نشان دهند. چون مردم از فيلم‌‏هايي كه تصويري واقعي از جامعه نشان نمي‌‏دهند خوششان نمي‌آيد.
    «خداويسي» با اشاره به سريال «سرنخ» به كارگرداني" كيومرث پوراحمد"گفت: به شخصه اين سريال را يك سريال موفق پليسي مي‌‏دانم چون پليس در اين سريال از جنس آدم هاي اين جامعه است. پليس ايراني, پليسي نيست كه اسلحه بكشد و به مردم دستبند بزند, پليسي است كه به مردم كمك ‏كند و اين براي مردم جذاب تر است.
    اين بازيگر و كارگردان سينما, در ادامه صحبت هاي خود با اشاره به فعاليت هاي جديد نيروي انتظامي در زمينه مسائل فرهنگي, آن را زمينه ساز تعامل ميان مردم و پليس در جامعه عنوان كرد و گفت: نيروي انتظامي نبايد به دنبال تبليغ بيش از حد خود باشد و بايد اجازه دهد ضعف ها و قوت ها توامان با هم گفته شود.
    گفتني است نخستين جشنواره فيلم پليس از نهم تا هفدهم آذرماه سال جاري در تهران, تبريز, رشت, اهواز, مشهد, و منطقه آزاد برگزار مي‌‏شود.

انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com