1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 412  تاريخ مخابره خبر:  ۳۱/۶/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138307012007  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۳۰:۰۸
    ۱۳۸۳/۰۶/۳۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

علي ژكان، كارگردان سينما به دنبال تأمين منابع مالي «شوهران» هستم

مقدمات ساخت فيلم «شوهران» را فراهم مي كنم.

«علي ژكان»، كارگردان فيلم هايي چون «ماديان» و «سايه به سايه» ضمن اعلام اين خبر گفت: داستان فيلم شوهران درباره دختر جواني است كه چهاربار ازدواج مي كند و هربار شبيه شوهرانش مي شود. به نوعي داستان فيلم تمي اجتماعي همراه با مايه هاي طنز در كمدي موقعيت را با خود دارد.
وي پيرامون اين مسأله كه سينماي ما طي چندسال اخير، رويكرد خاصي به فيلم هاي طنز داشته است گفت: من با اين ملاحظه سراغ طنز نرفته ام. با توجه به قصه اي كوتاه به نام «آخ، عزيزم!» نوشته «چخوف» كه خوانده بودم سال ها بود كه قصد داشتم فيلمنامه اي بنويسم. اما ميسر نشده بود تا اين كه بالاخره چندي پيش موفق به دريافت پروانه ساخت آن شدم.
«ژكان» نيز اضافه كرد: من در حال حاضر به دنبال تأمين منابع مالي فيلم «شوهران» هستم اما متأسفانه سينماي ما به شكل اراده فردي درآمده است.
يعني بر طبق روال عادي، كارگردان بايد رايزني هايش را براي تأمين مسائل توليدي فيلمش آغاز كند تا بتواند فيلمي بسازد و اين غلط است. ولي هيچ سيستمي در هيچ شرايطي از او حمايت نمي كند تا او در موضع خود قرار بگيرد و بتواند فقط كارگرداني فيلمش را انجام دهد.
«ژكان» در پايان اضافه كرد: در خصوص عوامل فني و بازيگران با عده اي از دوستان صحبت شده است. ولي چون تاكنون هيچ كدام قطعي نشده اند، نمي توانم از آن ها نام ببرم. از طرفي تعدادي از افراد و شركت ها را به عنوان سرمايه گذار در اين كار جذب كرده ام. البته درصدهاي كمي از بودجه اي كه براي ساخت لازم داريم باقي مانده و تا آن هم قطعي نشود، نمي توانيم با كسي قرارداد ببنديم.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com