1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 509  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۶/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138306262001  ساعت مخابره خبر: ۱۴:۱۹:۰۷
    ۱۳۸۳/۰۶/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

بهنام بهادري، دبير دومين جشنواره سراسري فيلم 100 ثانيه اي كرج:

در جشنواره دوم سعي خواهيم كرد به رشد اهداف دست آوردهاي جشنواره اول بپردازيم

به همت دفتر هنرهاي تصويري حوزه هنري كرج، دومين جشنواره سراسري «فيلم 100 ثانيه اي» با هدف پاسداشت كرامت و ارزش هاي والاي انساني و به منظور جذب و پرورش استعدادهاي درخشان هنري و همچنين بسط و گسترش نگاه و موجز در توليد آثار تصويري، از 24 لغايت 26 آذرماه در كرج برگزار خواهد شد.

بهنام بهادري - دبير جشنواره مذكور - ضمن اعلام اين خبر در گفتگو با سايت سينمايي سوره افزود: در جشنواره دوم سعي خواهيم كرد كه به رشد و تعالي اهداف و دست آوردهاي جشنواره اول بپردازيم. وي به بخش هاي اين جشنواره پرداخت و گفت: اين جشنواره شامل 3 بخش اصلي: مستند، انيميشن و داستاني خواهد بود. علاوه بر اين بخش هاي جنبي شامل: مواد مخدر، گزيده آثار بين الملل و نمايش ويژه هم در اين جشنواره خواهيم داشت.
بهادري، ادامه داد: در اين جشنواره فيلم هايي با موضوعاتي همچون: كرامت انساني و ارزش هاي ديني، اعتياد و مواد مخدر، دفاع مقدس، فرهنگ بومي، انسان و تكنولوژي، دنياي كودكان و خلاقيت و نوآوري پذيرفته خواهند شد.
دبير دومين جشنواره فيلم كوتاه 100 ثانيه اي، برگزاري سمينارهاي تخصصي با حضور كارشناسان و اساتيد را با موضوع تبيين جايگاه فيلم هاي كوتاه از برنامه هاي حاشيه اي اين جشنواره عنوان كرد و سپس به شرايط شركت در اين جشنواره پرداخت و گفت: تمامي هنرمندان فيلمساز مي توانند آثار با حداكثر مدت زماني 100 ثانيه اي (با تيتراژ) خود را كه در قطع هاي ويدئويي و ديجيتال بر روي VHS يا VCD ساخته شده اند تا 30 مهرماه به دبيرخانه اين جشنواره به نشاني: كرج، عظيميه، بين مهران و طالقاني، حافظ شمالي، حوزه هنري كرج ارسال و يا حضوراً ارائه كنند. براي هر اثر بايد فرم جداگانه اي با امضاي متقاضي پر شود. در ضمن هيچ محدوديت سني هم در پذيرش آثار هنرمندان اعمال نخواهد شد.
گفتني است، فيلم هاي ارسالي تا 15 آبان ماه سال جاري بازبيني و انتخاب شده و در 30 آبان ماه هم اسامي فيلم هاي پذيرفته شده اعلام خواهد شد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com