1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 549  تاريخ مخابره خبر:  ۲۶/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305262011  ساعت مخابره خبر: ۱۲:۵۰:۰۱
    ۱۳۸۳/۰۵/۲۶                              تاريخ نشر خبر :  
 

حبيب‌الله كاسه‌ساز:

اي كاش ”مزرعه‌ پدري“ را به جشن خانه سينما نمي‌دادم

در ادامه روند اعتراض تعدادي از دست‌اندركاران سينماي ايران به جشن خانه‌ي سينما، حبيب‌الله كاسه‌ساز تهيه كننده ”مزرعه‌ پدري“ نيز با تاكيد بر اينكه از اسامي كانديداهاي جشن خانه‌ي سينما حيرت كرده است اظهار داشت: فكر كردم، شايد فيلم ”مزرعه‌ پدري“ را نديده‌اند و اگر مي‌دانستم اينگونه مي‌خواهند برخورد كنند قطعا فيلم را به خانه‌ي سينما نمي‌دادم.

    اين تهيه‌كننده سينماي ايران به خبرنگار هنري ايسنا گفت: فكر مي‌كنم مجموعه فيلم‌ها، بايد جايي ديگر داوري بشوند. شايد برخي روابط باعث شده به اين فيلم كم‌لطفي شود!.
وي در ادامه تصريح كرد: وقتي فيلم ”مزرعه‌ پدري“ در بخش كارگرداني و تهيه‌كنندگي كانديدا نشده اما در بخش‌هايي مثل جلوه‌هاي ويژه و تدوين كانديدا مي‌شود، يعني فيلم هيچي نداشته است!. بنابراين من فكر مي‌كنم اين عزيزان فيلم را نديدند يا اگر ديدند خيلي غيرتخصصي برخورد كردند.
    حبيب‌الله كاسه‌ساز با اعتقاد به اينكه مسائل رفاقتي جاي داوري تخصصي را در خانه سينما گرفته به ايسنا گفت: من اساساً با اين نوع داوري در خانه‌ي سينما موافق نيستم و به اين صورت كه آقايان داور نشستند و فيلم ديدند باعث حيرت دست‌اندركاران شده است. اي كاش فيلم ”مزرعه‌ پدري“ را به جشن خانه سينما نمي‌دادم.
    اين تهيه‌كننده سينما كه علاوه بر ”مزرعه‌ پدري“ فيلم هاي “او“، “كنار رودخانه“ و “دانه‌هاي ريز برف” را نيز به جشن خانه سينما داده است اظهار داشت: اگر مي دانستم با ”مزرعه‌ پدري“ اين برخورد را مي كنند و معلوم بود با فيلم هاي ديگر چه برخوردي مي كنند، قطعاً آن فيلم ها را نيز به جشن نمي‌دادم. البته حيرت اصلي من بابت فيلم ”مزرعه‌ پدري“ است .
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com