1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 645  تاريخ مخابره خبر:  ۱۳/۵/۱۳۸۳  نوع : خبر
 کد خبر : 138305132000  ساعت مخابره خبر: ۰۸:۳۲:۱۹
    ۱۳۸۳/۰۵/۱۱                              تاريخ نشر خبر :  
 

علي معلم در گفت و گو با "مهر"

گاو خوني همزمان با تهران در شهرستان ها اكران مي شود

فيلم سينمايي " گاو خوني " به كارگرداني بهروز افخمي از هجدهم شهريور ماه همزمان با نمايش در سينما سپيده تهران، در برخي از مراكز استان ها نيز اكران مي شود.

    علي معلم، تهيه کننده فيلم سينمايي " گاو خوني" در گفت و گو با خبرنگار سينمايي "مهر"، ضمن اعلام اين خبر گفت:  بر اساس قراردادي که با سينما سپيده بسته شده است، نمايش عمومي اين فيلم از  شهريور ماه امسال در سينما سپيده شروع مي شود و تا 25 آبان ماه و فرا رسيدن عيد سعيد  فطر اکران فيلم ادامه خواهد يافت. اگر در آن زمان احساس کرديم که فيلم فروش موفقي داشته است، با سينماي ديگري نيز در اين باره گفت و گو خواهيم کرد. به هر حال اين نوع اکران تا حالا امتحان نشده است، ولي من فکر مي کنم براي نمايش اين فيلم اقدام درستي به حساب مي آيد.
    وي درباره اکران اين فيلم در شهرستان ها خاطر نشان کرد:  صحبت هايي براي نمايش " گاو خوني" به همين صورت تک سينمايي در برخي از مراکز استان ها شده است و سينما قدس در شهرستان اصفهان، سينما پرسيا در شهرستان شيراز، سينما آفريقا در شهرستان مشهد و سينماي جديد احداث در شهرستان رشت که کار خود را با نمايش اين فيلم آغاز خواهد کرد، تاکنون مشخص شده اند.
    معلم درباره دليل انتخاب سينما سپيده براي نمايش اين فيلم توضيح داد: همانطور که مي دانيد، حدود نيمي از سينماهاي کشور نمايش درستي از تصوير و پخش صداي فيلم ها ندارند. به خصوص اينکه اين فيلم به طريقه اسکوپ فيلمبرداري شده است و بايد در سينمايي به نمايش در بيايد که شرايط پخش مناسب پرده اسکوپ را داشته باشد.  در تهران فقط چند سينما اين توانايي را دارند. سالن سينماهاي فرهنگ، سپيده، فلسطين و صحرا جزو معدود سالن هايي هستند از قابليت نمايش فيلم به طريقه پرده عريض برخوردارند.
    لازم به ذکر است فيلم سينمايي " گاو خوني"  درباره  مردي است که در فضايي ميان خواب و بيداري گذشته اش را مرور مي کند. اين فيلم از رماني به همين نام، نوشته جعفر مدرس صادقي اقتباس شده است.
    در اين فيلم عزت الله انتظامي، بهرام رادان، بهاره رهنما و سروش صحت به عنوان بازيگران اصلي ايفاي نقش مي کنند. محمد آلاد پوش فيلمبرداري، پرويز آبنار صدابرداري و صداگذاري  و تدوين نهايي فيلم را بهروز افخمي انجام داده است.
    اين فيلم در بخش بين الملل بيست و دومين جشنواره فيلم فجر، جايزه ويژه هيات داوران و سيمرغ بلورين بهترين بازي به خاطر حضور عزت الله انتظامي را دريافت کرد. 
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com