1 2 3 4
5 6 7
9 8
جستجو درعناوين خبری
  بگرد
جستجوی پيشرفته | راهنما
آخرين رويدادها سينمايی
گزارشات
مصاحبه ها
نقدها و مقالات
اخبار فيلم
فيـــلمهای در دست توليد
محصولات آينده سوره
اخبار هنرمندان
اخبار جشنواره ها
اخبار اصناف سينمايی
اخبار دفاتر تهیه و توليد
اخبار سينمای جهان
روزشمارسینما
خبرگزاری ها
 تعداد بازديد : 581  تاريخ مخابره خبر:  ۲۰/۱۲/۱۳۸۲  نوع : خبر
 کد خبر : 138212202007  ساعت مخابره خبر: ۱۳:۱۳:۱۶
    ۱۳۸۲/۱۲/۰۳                              تاريخ نشر خبر :  
 

گلبن حقيقي جايگزين داريوش مهرجويي

گلبن حقيقي كارگردان جديد فيلم گمگشته

فيلم سينمايي «گمگشته» كه قرار بود پيش از اين به وسيله داريوش مهرجويي ساخته شود، در پي تصميم هايي كه طي 10 روز گذشته گرفته شده است با تغيير كارگردان به وسيله "گلبن حقيقي" كليد خواهد خورد.

مجيد اوجي، تهيه کننده فيلم سينمايي «گمگشته» ضمن بيان اين مطلب گفت: چند ماه پيش صحبت هاي اوليه براي ساخت فيلم «گمگشته» با آقاي مهرجويي انجام شد. ولي به دليل گرفتاري هاي وي در ديگر پروژه هاي توليد، تصميم بر اين قرار گرفت تا کارگرداني اين اثربه عهده گلبن حقيقي واگذار شود. طي برپايي هفتمين بازار بين المللي فيلم تهران، آقاي چاووشيان (مدير بخش بين الملل سيما فيلم) به همراه بنده با نماينده آلماني گفت و گوهايي را انجام داديم و بر اساس تصميم گيري نهايي قرار شد ما دهم فروردين ماه سال آينده سفري به کشور آلمان بکنيم و به بازبيني لوکيشن ها بپردازيم.
وي ادامه داد: بر اساس توافق هاي صورت گرفته ميان سيما فيلم، باران فيلم و شرکت PS آلمان، حساب مشترک در کشور آلمان افتتاح شده است تا سرمايه گذاران سهم خود را به اين حساب واريز کنند و پس از انجام امور پيش توليد که حدود 2 ماه به طول مي انجامد، توليد فيلم از خرداد ماه امسال در اين کشور آغاز شود.
اوجي درباره عوامل توليد فيلم يادآور شد: عوامل فني، ايراني خواهند بود اما بازيگران اين فيلم را 3 بازيگر ايراني و ساير نقش پردازان را بازيگراني از کشورهاي آلمان و فرانسه تشکيل مي دهند. همچنين قرار است فيلمنامه اثر که حدود 10 سال پيش به وسيله مرحوم علي اصغر عسگريان به نگارش درآمده، به وسيله گلبن حقيقي بازنويسي شود و پس از آماده شدن نهايي متن کار توليد هم آغاز گردد.
انتهای پیام /

 
   
 
    خانه |  درباره ما  |  تماس با ما  |  قوانین و مقررات  |  منابع |  جشنواره سينما |  خبر  
  كليه حقوق اين سايت براي sourehcinema.com محفوظ ميباشد
Copyright © 2003-2016 SourehCinema.com All rights reserved
توسعه دهندگان سايت  Email: info@sourehcinema.com